zaszalay.pl

Programy Orientacji Studenta

Maj 12, 2017 Gra miejska 0

Ukończenie college’u może spowodować wiele niepokoju w sercu nowego studenta ze względu na wszystkie nieznane rzeczy … „Jaki powinien być mój major Czy będę się zaprzyjaźniał Jak znajdę wszystkie moje zajęcia Kogo pytam, czy mam pytanie?” Nowe programy orientacji studentów mają na celu przypomnienie uczniów w odpowiedzi na wszystkie te pytania. Przed rozpoczęciem zajęć studenci otrzymują ogólny przegląd życia uniwersyteckiego, od pracowników akademickich po działalność społeczną, przez okres dni określany jako orientacja.

Zazwyczaj członek personelu lub zespół koordynuje programy orientacyjne w uczelni i zapewnia kierownictwo, aby razem ze sobą cały uniwersytet. W zależności od wielkości i misji instytucji, format orientacji będzie różnić się od jednodniowego programu na tydzień trwający. Niemniej jednak, niezależnie od charakteru programu, we wszystkich programach orientacyjnych powinny występować trzy cele: 1) wprowadzanie studentów do życia w college’u; 2) aklimatyzowanie studentów do nowego otoczenia; And3) dające uczelniom okazję spotkać się z najnowszymi członkami społeczności. Obowiązkiem koordynatora ds. Orientacji jest opracowanie programu, który razem doprowadzi te trzy cele.

 

Wprowadzenie do życia w college’u

Wprowadzenie studentów do życia w college’u wymaga przedstawienia pełnego obrazu całego uniwersytetu. Dlatego też należy przedstawić akademików, a także zajęcia pozalekcyjne. Podczas orientacji uczniowie powinni być świadomi możliwości włączenia się społecznie do kultury kolegium. Jeśli studenci nie zostaną zintegrowani społecznie w ciągu pierwszych kilku tygodni ich przyjazdu, rzadziej pozostają w tej instytucji. Działalność społeczna może obejmować imprezy, gry, koncerty, lodołamacze i czas spędzony na „odpoczynku”. Studenci mogą również dowiedzieć się o różnych organizacjach studenckich, w których mogą uczestniczyć. Programy orientacyjne nie powinny być jednak zabawne i zabawne, ponieważ uczelnia to coś więcej niż tylko zabawa i gry. Choć aspekt społeczny odgrywa istotną rolę w swoim kolegialnym doświadczeniu, nie należy się nadmiernie przeanalizować znaczenia naukowców. Chociaż student może skoncentrować się na jednej większej liczbie od siebie, obaj pracują razem w tworzeniu doświadczenia kolegium.

Programy orientacyjne rozpoczynają się przed rozpoczęciem zajęć; Dlatego studenci zazwyczaj muszą rejestrować się na zajęciach podczas orientacji. Ponieważ nowi studenci potrzebują pewnych wskazówek i wskazówek przy zapisywaniu się na zajęcia, członkowie wydziału powinni mieć możliwość doradztwa akademickiego w orientacji. Elementem akademickim do orientacji będzie umożliwienie nowym studentom zalet, jakich będą potrzebne w przejściu z liceum do college’u. Poprzez wyraźny przegląd oczekiwań akademickich studenci będą lepiej przygotowani do sprostania wyzwaniom kolegów akademickich. Dlatego też, aby zapewnić najbardziej dokładny obraz instytucji, musi istnieć zarówno element akademicki, jak i społeczny w programie orientacji.

 

Poznanie nowego środowiska

Drugi aspekt roli orientacji aklimatyzuje studentów do nowego środowiska. Po przeprowadzce do nowej dzielnicy najlepiej byłoby, gdyby kilka dni nauczyć się wokół nowej dzielnicy. Podobnie orientacja powinna umożliwić studentom zdobycie łożysk w nowym domu. Dla niektórych studentów uczęszczanie do college’u to ich pierwszy pobyt poza domem, więc orientacja powinna dać im czas na poznanie ich nowego otoczenia. Nowi uczniowie powinni spotkać się ze swoimi współlokatorkami i znaleźć swoje sale lekcyjne. Poprzez wycieczki z przewodnikiem, mapy kampusu, a nawet czas, aby po prostu wędrować, orientacja stanowi bezpieczną drogę dla nowych studentów, aby znaleźć drogę w obrębie kampusu. Przed rozpoczęciem nauki w kampusie przed rozpoczęciem zajęć nowi uczniowie mogą nauczyć się sznurów i nie wydają się tak zieleń w momencie rozpoczęcia roku akademickiego. Podczas orientacji uczniowie powinni zapoznać się zarówno z położeniami fizycznymi, jak i pracami środowiska.

 

Witamy w społeczności!

Społeczność uniwersytecka powinna nie tylko uczestniczyć w przygotowywaniu i wdrażaniu programów orientacyjnych, ale także mieć okazję poznać nowych studentów. W przeciwieństwie do innych programów w obrębie kampusu, orientacja wymaga współpracy i zasobów całej kampusu, w tym wykładowców, usług gastronomicznych, mieszkań, zarządzania obiektami i grup aktywnych studentów. W zależności od wielkości instytucji poziom zaangażowania społeczności może się różnić. Zarządzanie małą, liberalną uczelnią artystyczną może mieć więcej możliwości poznania i pozdrawiania studentów niż dużego, publicznego szkoły. Niezależnie od tego, czy podczas przyjęć, spotkań, a nawet pomocy w poruszaniu się w terenie, uczelnia powinna być zaangażowana w powitanie nowych uczniów. Na przykład wydział może spotkać się z nowymi studentami przed rozpoczęciem zajęć. Poprzez nawiązanie połączenia interakcja z gminą może z kolei zwiększyć wytrwałość ucznia.

Studenci, jak również wydział i personel, odgrywają ważną rolę w orientacji. Wybranie określonej liczby obecnych studentów, które mają być liderami orientacji, pozwala nowym uczniom spotkać wyższej klasy. Liderzy orientacji mogą dać nowym studentom wewnętrzną miarę życia kolegium, ponieważ również znajdowali się w butach nowych uczniów. Wiele instytucji korzysta z liderów orientacji, aby poprowadzić nowych studentów przez szereg warsztatów, wycieczek po kampusie i aktywności społecznej. Nowi studenci mogą być bardziej otwarci na otrzymywanie informacji od liderów orientacji niż od wykładowcy w głównym audytorium. Liderzy orientacji mogą wyjaśnić niektóre szczegóły życia uniwersyteckiego, które niektórzy administratorzy nigdy by im nie mówili. Na przykład przywódcy orientacji mogą dzielić się takimi sprawami, jak spędzać czas między zajęciami, gdzie znaleźć najlepsze jedzenie w mieście, jak korzystać z pralni i jak angażować się w działalność kampusu.